Koristimo kolačiće kako bismo vam pružili bolje korisničko iskustvo. U skladu s novim smernicama o privatnosti, moramo da vas pitamo za pristanak za korišćenje kolačića. Naučite više.
Tehnika
- Za ostvarivanje prava na produženu petogodišnju garanciju potrebno je da u roku od 30 dana od dana kupovine uređaja registrujete kupljeni uređaj na internet stranici https://rs.hisense.com/produzena-garancija/garancija-televizori Produžena garancija za Hisense televizore važi za sve televizore kupljene do 30.4.2021.Kupac je obavezan da registruje svoju kupovinu najkasnije 30 dana od datuma kupovine tako sto će: · Ako je uvoznik TV-a Roaming Electronics: Poslati niže navedene podatke na mail adresu: lg5@servisignis.rs Telefon za konsultacije i pomoć oko registracije: +381 11 2510 636, +381 11 2516 966 · Ako je uvoznik TV-a PIN Computers: Poslati niže navedene podatke na mail adresu: lg5@pinsoft.com Telefon za konsultacije i pomoć oko registracije: +381 21 4891 533 · Ako je uvoznik TV-a Comtrade Distributio