Koristimo kolačiće kako bismo vam pružili bolje korisničko iskustvo. U skladu s novim smernicama o privatnosti, moramo da vas pitamo za pristanak za korišćenje kolačića. Naučite više.
Reklamacije česta pitanja
Da li mogu da vratim proizvod koji mi ne odgovara?
Možete. Ukoliko ste ga kupili pre manje od 7 dana, a proizvod ima originalnu ambalažu i nije korišćen, uz pokazivanje računa zamenićemo ga za neki drugi proizvod po vašem izboru u vrednosti vraćenog proizvoda ili većoj uz doplatu. Ovo pravilo ne važi za knjige, DVD/CD, kompjuterske igre, informatičke programe i tehničke uređaje.
Šta ako je proizvod neispravan ili ima grešku?
Ukoliko se utvrdi da je prilikom kupovine, proizvod imao skriveni nedostatak ili oštećenje, a radi se o proizvodima opšte potrošnje, zamenićemo vam oštećeni za novi proizvod. Tehnički proizvod sa nedostatkom/neispravan proizvod od ovlašćenog servisera mora da dobije "potvrdu o neispravnosti i nepopravljivosti". Na osnovu te potvrde, a u garantnom roku ostvarujete pravo na nov proizvod.